YemekSepeti’nin Başarı Öyküsü Harvard Business School’da Ders Konusu Olacak

2 May

Türkiye’de kurulduğu günden bu yana büyük bir başarı gösteren YemekSepeti’nin başarı hikayesi şimdi ise Harvard Business School’da ders olarak görülecek.

Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği mezunu Nevzat Aydın tarafından 2001 yılında kurulan, bir çok zorlu yoldan geçerek Türkiye’nin en büyük internet girişimi haline gelen YemekSepeti 660 milyon dolarlık satışla Delivery Hero bünyesine katılmıştı. Şimdi ise Harvard Business School’da YemekSepeti’nin başarı öyküsü ders konusu olacak..

Yemeksepeti kurulduğu dönem internetin pek fazla yaygın değildi ayrıca dünyada internet üzerinden yemek satışı için bir site yoktu. Yemeksepeti, cesaret ve girişimcilik ruhunu gösterdiği ders olarak okutulması seçildi.

Dünyadaki başarılı iş adamlarının çoğunun buradan mezun olduğu Harvard Business School Profesörü William Kerr, YemekSepeti’nin Harvard Business School’da okunmasıyla ilgi açıklama yaptı. Bu açıklamada YemekSepeti hikayesinin çok güçlü olduğunu ve herkesin ilham alabileceğini söyledi

3 thoughts on “YemekSepeti’nin Başarı Öyküsü Harvard Business School’da Ders Konusu Olacak

  1. Yemek sepeti son yıllarda gerçekleşen girişimlerin hepsine örnek olacak bir girişim. Erken çıkış yapmaları kötü oldu. Biraz daha ellerinde tutabilirlerdi ya da ne bileyim aynı memleketten biri alsaydı daha iyiydi.

  2. Zamanında 20 liraya domain 100 liraya hosting alıp yavaş yavaş böyle büyük bir şirketleşme ve kurumsallaşma altında büyük meblağlara satış gerçekleştirediğinizi düşünsenize?

  3. Yemek sepeti gerçekten başarılı bir girişim. Hayret ettiğim tutan bir sektör olarak bir aynı sektörde başka bir girişimin henüz Türkiye’de çıkmaması. Ben şahsen websitelerini kullanışlılık olarak yeterli görmüyorum bir rakip çıksa yemeksepetini alt üst edebilir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir